2012 m. birželio 23 d., šeštadienis


-ISTORIJA (85 DALIS)
... ,,Po metų"
Šis vakaras buvo nuostabiausias mano gyvenime. Man pasipiršo Džekas. Tai tas vaikinas su kurio susipažinau prieš metus, vaidinant filme. Taigi, dabar jau kaip ir vestuvėms reiks ruoštis. Bet jos bus vėliau. Dabar ruošiuosi eiti miegoti. Ryt bus didelė šventė. Mano prodiuserio dukra švenčia savo 18 gimtadienį, taigi mes su Džeku esam pakviesti į vakarėlį. 
...Ryte atsibudau, nuvažiavau į miestą. Apsipirkau, paskui ėjau praustis, susišukavau plaukus, palaukiau kol susitvarkys Džekas ir išvykom į šventę. Privažiavę namą išvydom didelį žmonių būrį, aplink buvo pilna mašinų. Pasveikinom, ir nuėjom šokti, bendrauti su įvairiais žmonėmis. Paskui ant scenos užlipo tos merginos kuri švenčia gimtadienį vaikinas. Jis uždainavo ,,Su gimimo diena'', mes visi pritarėm paskui prie mūsų prisidėjo, kelių vaikinų balsai, ir jie užlipo į sceną....

-ISTORIJA (86 DALIS)
...Tai buvo One Direction. Aš juos pamačius pažiūrėjau į Džeką. Jis viską žinojo apie tai, kas mane siejo su jais.
-Nori iš čia išeiti?- paklausė jis.
-Nežinau, net...
-Geriau neik. Pamiršk juos.- pasiūlė jis.
-Teisingai sakai.- atsakiau jam.
Tai aš ir nieko nedariau, nei slėpiausi, nei ką. Stengiausi nesureikšminti, kad jie čia. Vėliau nuėjau prie stalelio su užkandžiais, buvau viena, nes Džekas, nuėjo į tuoletą.
Pasiėmiau peilį ir pjoviau pyragą, kol išgirdau:
-Tu susižadėjus?,- nustebęs, žiūrėdamas į mano žiedą ant rankos paklausė Haris.
-Taip,- atsakiau.
-Kas tas vaikinas?
-Toks žmogus, geresnis už tave ir Zayn'ą.
-Arija, nesipykim, tai gal supažindinsi su tuo išrinktuoju.
-Nemanau, kad jis nori su tavim kalbėti,- pasakiau.
-Noriu, sveikas, aš Arijos sužadėtinis Džekas,- mus pertraukė jis.
-Malonu, aš Arijos buvęs.
-Žinau.
-Tai kada vestuvės?- paklausė Haris.
-Tikriausiai po kelių mėnesių. Dar negalvojom.
-Aišku...Tai gal aš jau eisiu.-pasakė Haris ir nuėjo.
Vėliau mes ir toliau vaikštinėjom, kol Džekas netikėtai sutiko savo seną draugą ir su juo užsikalbėjo. O aš ėjau link baseino. Jame maudėsi Haris. Pamatęs mane jis išlipo iš baseino ir mostelėjo man ranka, prieiti prie jo arčiau. 
-Kas yra?- paklausiau jo.
-Tu susižadėjus? Aš sužlugdytas, Arija. Nėra tokios dienos, kad apie tave nepagalvočiau. Myliu tave, ir dabar sužinojus, kad turi kitą, net nežinau ką galvoti...
-Viskas, per vėlu. Myliu Džeką, o ne tave.
Haris, atsiklaupė ir tarė.
-Prašau Arija, suteik dar vieną galimybę,-jam tai sakant, jo akyse mačiau ašaras.
Neiškenčiau ir atsiklaupus pabučiavau jį. Haris mane stipriai apkabino ir pakėlė ant rankų. Nunešę į namą. Paguldė kažko miegmajį. Aš greit nusirengiau, kaip ir jis. Tada mes, pradėjo bučiuotis, ir ten taip toliau,m kol į kambarį užėjo...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą